Lennujaamades esinevad tõrked, lendude hilinemised ning personalipuudus mõjutab ka pagasi liikumist. Pagasi hilinemine, kaotsi minek ja kahjustumine on teemad, millega võivad lennureisijad kõige sagedamini kokku puutuda. Kust asjaajamist alustada ning millist lahendust pagasiprobleemide korral nõuda, selgitab TTJA tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Kristina Tammaru.
Mida teha, kui reisija ei saa sihtjaamas oma pagasit kätte?
Kõikide pagasit puudutavate probleemide puhul on esimeseks sammuks olukord lennujaama pagasiletis (märgistatud luggage claim, lost and found, jms) fikseerida ehk koostada juhtunu kohta raport. Raporti (PIR – Property Irregularity Report) koostamine annab reisijale...
Juurdepääs käesolevale materjalile on finants- ja õigusajakirja RUP tellijatel.