Cherry Media OÜ-le kuulunud vautšerikeskkonna cherry.ee kaudu vahendati muu hulgas Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH/Tom Travel GmbH koostatud pakettreise.
Tarbijakaitseamet tuvastas, et reisiettevõtja ei ole 5. juunil toimuma pidanud Horvaatia reisile teinud ühtegi broneeringut Nordic Aviation Group/Adria Airways lendudele, mis pidid olema pakettreisi osaks, ega majutusasutuses Sagitta Holiday Village, mis pidi pakettreisilepingu järgi osutama majutusteenust pakettreisi osana.
Peale selle tuvastas amet, et ka sama ettevõtja pakutud 12.–19. juuni ning 19.–26. juuni Horvaatia pakettreiside osas ei ole tehtud reisijatele ühtegi broneeringut. Broneeringud puuduvad ka sügiseks kavandatud reisidele.
Wow Travel GmbH keeldus ameti järelepärimisele saadetud vastuses nii reiside korraldamisest kui ka reisitasude tagastamisest tarbijatele.
Tarbijakaitseameti hinnangul on WOW Travel GmbH rikkunud pakettreisilepingust tulenevaid kohustusi tarbijate ees ja kasutanud ebaausaid kauplemisvõtteid, esitades ebaõiget teavet teenuse olemasolu kohta. Arvestades, et pakettreiside osadena oli plaanis kasutada liinilende, ei ole lendude täituvuse tõttu mõeldav, et broneeringud tehakse viimasel minutil. Seetõttu on alust arvata, et ettevõtjal ei olnud algusest peale plaanis vastavaid pakettreisi teostada, mis tähendab, et tarbijatele anti teenuse kohta valeteavet.
Tarbijakaitseamet peab tarbijate majanduslike huvide seisukohalt kõige otstarbekamaks reisijate ühise tsiviilkohtumenetluse algatamist Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH suhtes reisitasude hüvitamiseks. Tarbijakaitseamet otsib praegu selleks parimat võimalikku lahendust.