Klikkides võltsitud reklaamile, palutakse kliendil lisada oma isikuandmed ja deebet- või krediitkaardi andmed ning peale makse teostamist lubatakse toit toimetada kliendini. Toit jääb tellijal paraku saamata ning kontolt võetakse ka lubatust suurem summa maha.
Globaalne kiirtoidukett Burger King on olukorrast teavitanud oma kliente ettevõtte sotsiaalmeedia kanalites, paludes taoline võltsreklaamsisu blokeerida ja sotsiaalmeediaplatvormi libakonto raporteerida, kuid petupakkumiste probleem sotsiaalmeedias on endiselt levimas.
„Burger Kingi populaarseid eineid ja teisi roogi saab tellida ainult meie restoranidest kohapeal, meie ametlikust Burger Kingi äpist, ning meie partnerite, toidukullerfirmade Wolt ja Bolt veebirakenduste kaudu. Muudel juhtudel on tegemist pahatahtlike petturitega, ning palume selliste võltsreklaami pakkumistega sotsiaalmeedias mitte kaasa minna, libareklaam raporteerida ja blokeerida, ning pettuse ohvritel teavitada politseid,” ütles Burger Kingi Baltikumi ärijuht Laura Maarand.
”Meie head kliendid on väga oodatud meie pakkumistest lahkesti osa saama meie restoranides või tellides läbi meie ametlike koostööpartnerite rakenduste- ainult niiviisi toimides võib olla kindel, et maitsev eine ka tellijani jõuab,” ütles Maarand.
Burger Kingi kõik pakkumised ja kampaaniad on leitavad ettevõtte ametlikult veebilehelt www.burgerking.ee ja ettevõtte ametlikest sotsiaalmeediakanalitest www.facebook.com/burgerkingee ja www.instagram.com/burgerking_ee/.