Millal tuleb maksmisele kuuluv lõpphind tarbijale avaldada?
Tarbijale tuleb avaldada lepingu eseme kogu hind koos maksudega ning kõik täiendavad veo-, posti-, kättetoimetamise või mis tahes muud kulud, mis tuleb tarbijal tasuda. Lõpphind tuleb avaldada hiljemalt "ostukorvis" ehk enne tarbija poolt tellimuse kinnitamist.
Kuidas peab olema tähistatud nupp, millega tarbija tellimuse kinnitab?
Tellimust vormistades peab tarbija saama ühemõtteliselt aru, et tellimuse kinnitamine tähendab kohustust maksta. Kui tellimuse esitamine eeldab nupule vajutamist, siis tuleb nupp tähistada hästi loetavalt sõnadega "tellimus koos maksekohustusega" või mõne muu samasuguse ühemõttelise sõnastusega, mis näitab, et tellimuse esitamine toob kaasa kohustuse maksta.
Kui tarbija maksab pangalingi kaudu, kas tarbijat tuleb teavitada lisanduvast ülekandetasust?
Kui tegemist on panga poolt võetava teenustasuga, siis sellest tarbijat teavitama ei pea. Pangalingi kaudu maksmise tasu sõltub tarbija pangast ning lepingust taganemise korral seda tasu tarbijale tagastama ei pea.
Kas krediitkaardi makse korral võib küsida tarbijalt lisatasu?
Lisatasu võtmine ei ole keelatud, kuid see ei tohi olla suurem kui kaupleja enda otsene kulu tehtud maksele ehk juurde ei saa lisada administratiivseid või muid kaudseid kulusid. Samuti tuleb arvestada, et lepingust taganemisel tuleb tarbijale tagastada kogu tema poolt tasutud, sh krediitkaardi makse lisatasu.
Kas on piisav, kui järelmaksu võimaluste tutvustamisel suunatakse tarbija järelmaksu pakkuja veebilehele?
Jah, on küll. Vajadusel võib tarbija suunata järelmaksu pakkuja lehele täiendava teabe saamiseks.