Raasukese sõnul oli pankrotioht väga tõsine ning eelmise aasta viimastel päevadel ja selle aasta alguses lugesid Estonian Airi juhid päevi, millal tuleks pankrotiavaldus esitada.
Kuigi lennufirma on väike, oli seal rohkesti probleeme. "Kõigepealt kaotasime suure kiirusega raha, meil olid üleval vaidlused lennukite tarnijatega, teiste kreeditoridega. Siis otsustasid ametiühingud, et tingimused ei ole piisavalt head. Lisaks nad ähvardasid reisijaid, et Estonian Airi lennukitega ei ole piisavalt ohutu lennata," meenutas Raasuke.
Raasuke on veendunud, et kui kas või ükski neist probleemidest oleks üle piiri läinud, oleks ettevõte lõpetanud pankrotiga. Tema hinnangul oli ametiühinguvaidlus puhas firma kahjustamine ja diskussioon muutus väljapressimiseks.
Raasuke lisas, et nüüdseks on turg hakanud korrastuma ja Estonian Air seisab juba oma jalgadel, ehkki probleeme veel esineb. "Aga suur küsimärk on see Euroopa Komisjoni protsess. Kas raha, mis riik on laenanud ja soovib sinna investeerida - kas selleks luba antakse või mitte," märkis ta.