Kohus otsustas tunnistada lõppenuks Kalevi kui omaniku ainuõiguse kaubamärgile Miška Kosolapõi, mis on venekeelne nimetus Mesikäpale, kuna Kalev ei ole seda viimase viie aasta jooksul kasutanud, ütles Kalevi kommunikatsioonijuht Ruth Roht BNS-ile.
"Kalev kohtuotsust ei vaidlusta, kuna see kaubamärk ei oma Kalevi jaoks olulist tähendust," märkis Roht.
Krasnõi Oktjabril oli turul sama nimega toode, mistõttu nõudis ettevõte Kalevilt kaubamärgiregistreeringu lõppenuks kuulutamist, viidates asjaolule, et Kalev pole seda tähist oma toodetel kaubamärgina kasutanud.
Kalevi müügitulu Venemaal kasvas mullu 23,4 protsenti 1,1 miljoni euroni. Kokku kasvas kontserni müügitulu mullu 9,7 protsenti 42,2 miljoni euroni ja kasum 52,4 protsenti 3,6 miljoni euroni. AS Kalev kuulub Soome kontsernile Orkla Confectionary & Snacks Finland OY.