2017. aastal soovib pank neljandiku kõigist kohtumistest viia läbi online-kanali.
Nordea online-kanalite arendusjuhi Hendrik Rannametsa sõnul avas pank teenuse klientidele jaanuris ja esimene tagasiside on olnud igati positiivne. Umbes kuu aja pärast plaanib pank käiku lasta ka virutaalkontori, kus kogu suhtlus toimub ainult veebi vahendusel, vahendas BNS.
Virtuaalkontoris on Rannametsa sõnul kavas pakkuda paindlikumaid nõustamisaegu kui tavakontoris. Näiteks teistes Põhjamaades on tema sõnul eriti nõutud just tööpäeva õhtused ajad kella 18–20 ja laupäeva päevased ajad.
Kaugemas tulevikus peaks virtuaalkontori teenus jõudma sinnamaani, et nõustamisaega pole tarvis eelnevalt kokku leppida ja nõustaja juurde pääseb reaalajas, sõnas Rannamets.
"Veebikohtumised on esimesi linnukesi panga digilahenduste strateegia rakendamisel," ütles Rannamets, lisades, et pank on nüüd võimeline kliente teenindama sõltumata nende asukohast.
Rannamets kinnitas, et veebikohtumiste pakkumine ei tähenda seda, nagu hakkaks pank kontorivõrku koomale tõmbama. "Alati on inimesi, kes eelistavad kontoris käia, nii et meie kontorid ei kao kuhugi," ütles ta.
Veebinõustamine on mõeldud nii Nordea era- kui ka äriklientidele ja see toimub Nordea internetipangas Lync rakenduse kaudu.