Segmentidest eelistasid tarbijad veebruaris kõige enam keskmisi maastureid, milliste osakaal oli 27,1 protsenti. Väiksema keskklassi autode osakaal oli 21,5 protsenti. Hübriidautosid müüdi 231, uusi elektriautosid kanti registrisse 15 ja CNG gaasiautosid 64.
Toyota jätkas automarkide edetabeli liidrina 340 müüdud sõiduautoga, esikolmikusse mahtusid ka Škoda ja Renault, vastavalt 232 ja 223 müüdud autoga. Mudelite tipus jätkas Toyota RAV4, mida läks kaubaks 141, järgnesid Renault Clio, mida müüdi 130 ja Toyota Corolla, mida müüdi 90.
Jätkuvalt on languses uute tarbesõidukite turg ja kahe kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 934 uut tarbesõidukit, mida on 13,6 protsenti vähem kui eelmise aasta samal perioodil. Automarkidest oli veebruaris populaarseim Citroen 84 müüdud sõidukiga, järgnesid Toyota ja Renault, milliseid müüdi vastavalt 46 ja 45. Veokite segmendis oli veebruaris edukaimad Scania ja Volvo, vastavalt 21 ja 20 müüdud veokiga.