12.08.2022 Reede

TTJA keelas Olerexil eksitava reklaami kasutamise

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) tegi kütusemüüjale Olerex ettekirjutuse lõpetada eksitava reklaami, mis kasutab fraasi "ID-kaadiga -8,3 senti keskmine kasu kütuseliitrilt", kasutamine. 

TTJA väitel on Olerexi reklaam tarbijat eksitav.
TTJA väitel on Olerexi reklaam tarbijat eksitav. Foto: olerex

Ettekirjutus tuleb täita hiljemalt 16. augustil kell 16.00, selgub ameti resolutsioonist. 

Ameti selgitusel reklaamib kütusemüüja keskmise kasu saamist kütuseliitrilt, olles seejuures pannud kokku kaks erinevat elementi: tarbija saab soodustust igalt kütuseliitrilt 2,6 senti ning kogub 3 protsenti virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole. Reklaamist aga ei ilmne, et tegemist on kahest erinevast elemendist kokku arvutatud niinimetatud keskmise kasuga või et tarbija peaks reklaamitud pakkumise...


Juurdepääs käesolevale materjalile on finants- ja õigusajakirja RUP tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255