Sotsiaalkindlustusameti kliendisuhete osakonna juhataja Liis Mesi sõnul on muudatused põhjustatud infosüsteemi SKAIS2 korrastamisest, millega viiakse 28 miljonit dokumenti üle teise andmebaasi.
Küsimuste korral on amet sel ajal inimese jaoks kättesaadav e-kirja See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. ja infotelefoni 612 1360 teel.
„Tuleks aga arvestada, et vastuste saamine ja dokumentide menetlusaeg võivad viibida. Kui vähegi võimalik, soovitame inimestel oma dokumentide esitamisega oodata uue aasta alguseni, kui tavapärane töö on taastunud.” lisab Mesi.
Sotsiaalkindlustusamet palub pöörata tähelepanu, et 24.–26. detsembril on ameti infotelefon ja klienditeenindused pühade tõttu suletud. Erandkorras on klienditeenindused avatud detsembrikuu viimasel reedel, 29.12.
Amet palub ebamugavuste pärast vabandust.