Kalev on olnud Eesti elanike jaoks ülekaalukalt meeldivaim bränd alates 2009. aastast, mil TNS Emor viis läbi esimese sarnasel metoodikal põhineva uuringu. Esikümnesse mahtusid veel ETV, Google, Leibur, Rakvere, Selver, Skype ja Youtube, selgub pressiteatest.
Uuring näitab, et valdkondade lõikes on kasvanud meedia ja meelelahutuse brändide keskmine meeldivus. Kõige enam on keskmiselt langenud telekommunikatsiooni, panganduse ja infrastruktuuri brändide meeldivus.
Kui vaadata eraldi sotsiaal-demograafilisi gruppe, siis meeste ja kuni 24-aastaste noorte hulgas on populaarsemad tehnoloogiabrändid ning edetabeli tippu jõudis Youtube. Naised ja ka vanemad vastajad eelistavad enam toidukaupade ja kaubandusega seotud brände.
Eesti rahvusest elanike edetabelis on võrreldes mitte-eestlastega kõrgemal kohal eestikeelsed meediakanalid ja Facebook, mitte-eestlaste edetabelis on eespool PBK, Rakvere ja Tele2. Kui mitte-eestlastel on Maxima koos Kaleviga edetabeli tipus, siis eestlastel Maxima esikümnesse ei mahu.
Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada erinevate valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Selgitamaks välja populaarseimad brändid, valisid küsitletud etteantud nimekirja kasutades kuni viis kõige meeldivamat brändi. Valik tuli teha 150 nimetuse ja logo seast. Uuringu alguses kaardistati meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et hiljem oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat brändide nimekirja.
Uuringus osales jaanuaris 991 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.