Eesti kõrge COVID-19 nakatumisnäitaja tõttu sulgeb sotsiaalkindlustusamet neljapäevast 5. aprillini kõik oma teenindusbürood, kuid jätkab klientide teenindamist e-kanalites, teatas ameti pressiesindaja kolmapäeval.
Eelmise aasta kevad, mil pidime samuti oma klienditeenindused sulgema, näitas, et meie kliendid leiavad meid ilusti üles ka e-kanalites ja ükski teenus seetõttu saamata ei jää. Teenindame ka seekord oma kliente infotelefonis, iseteeninduses, posti ja e-posti teel,
ütles ameti klienditeeninduse juhi Anu Polberg.
Ta lisas, et vastavalt vajadusele suurendab amet ka oma infotelefonide kõnede vastuvõtu võimekust.
Seni kuni kontaktne teenindus on peatatud, võtab amet puude raskusastme tuvastamise taotlusi lisaks e-kanalitele vastu ka telefoni teel.
Sotsiaalkindlustusametiga saab suhelda infotelefonil 6121 360, mis on avatud esmaspäevast reedeni kella 9-17; lehel iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee , mis on on avatud 24/7; võimalik on kirjutada e-postile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või saata kiri postiga aadressile Paldiski mnt 80, Tallinn. Infot leiab ka ameti kodulehelt sotiaalkindlustusamet.ee.
Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 ning chatid on avatud ööpäevaringselt.