Amet nendib, et müügiedenduskampaaniad tekitavad tarbijates ostukäitumist mõjutavat hasarti, seetõttu on tähtis tarbijamängude tingimused ja reklaamtekstid hoolikalt läbi mõelda, edastas tarbijakaitseamet BNS-ile.
Amet soovitab meelelahutuslikke tarbijamänge ja alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubanduslikke loteriisid korraldades koostada võimalikud täpsed reeglid ning hoida need kogu mängu aja ühesugused. Vahepealsed muudatused tekitavad segadust ning võivad vähendada mängus juba osalenud inimeste võiduvõimalust. Reeglite täistekst tuleb teha kättesaadavaks kõigile soovijatele näiteks ettevõtte kodulehel ning lisada sellekohane viide reklaammaterjalidesse.
Kui müügiedenduskampaania on lõppenud, kuid pakendile on kantud tarbijamängu märge, tuleb tarbijate eksitamise vältimiseks avalikustada teave tarbijamängu lõppemise kohta kauba vahetus läheduses, lisades näiteks vastava sildi müügiriiuli külge. Seda tuleb teha ka siis, kui kauba pakendil on märge kampaania kohta, mis ei toimu Eestis.
Meelelahutuslike tarbijamängude ja alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubanduslike loteriide reklaamimisel tuleb lähtuda reklaamiseaduse, tarbijakaitseseaduse ja võlaõigusseaduse üldistest nõuetest ja heast kaubandustavast.
Amet lisas, et kaubandusliku loterii maksustamine sõltub võidufondi suurusest. Alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubandusliku loterii võidufondi ei maksustata hasartmängumaksuga, vaid kingitusena tulumaksuseaduse alusel sarnaselt meelelahutusliku tarbijamängu loosimise käigus antavate auhindadega.