01.03.2024 Reede

Patareiraadiost on saanud üks enam ostetud elektroonikatooteid

Koduelektroonika jaeketi Euronicsi enim müüdud toodete hulgas on moodsate tehnikavidinate kõrval üllatuslikult ka patareiraadiod.

Kui varem tundis selliste patareitoitel raadiote vastu huvi pigem vanem põlvkond, siis nüüd on ostjate seas järjest enam ka nooremaid inimesi.
Kui varem tundis selliste patareitoitel raadiote vastu huvi pigem vanem põlvkond, siis nüüd on ostjate seas järjest enam ka nooremaid inimesi. Foto: pixabay

Ettevõte usub, et müügiedu põhjus on riigi erakordselt tulemuslikuks osutunud kampaania, millega kutsutakse inimesi üles kriisiolukordadeks paremini valmis olema.

Kaasaskantava patareitoitel raadio jõudmine 2023. aasta müügiedetabelite tippu on kodutehnikamüüjale esmakordne. "Kodutehnika ostmist mõjutavad mitmed trendid. Kui üldiselt suunavad müüginumbreid tehnoloogilised uuendused, siis eelmisel aastal nägime müügikasvu hoopis patareidega raadio puhul, mille müüginumbreid mõjutab kindlasti inimeste suurem kriisivalmidus," rääkis Euronicsi turundus- ja kommunikatsioonijuht Helen Kannelmäe.

"Võib öelda, et riiklik ennetustöö on olnud edukas ning inimesed järjest enam varuvad koju asju, mis aitaksid neid olukorras, kus kodust väljuda pole võimalik või ei saa enam välismaailmas toimuvaga kursis olla," lisas Kannelmäe.

Päästeameti elanikkonnakaitse eksperdi Anni Alevi sõnul peab lisaks toidu- ja veevarule ning kodusoojale olema kriisi puhul inimestel võimalus oluliste raadiouudistega kursis olla.

"Kriisiks valmis olemine tähendab seda, et inimene teab ja oskab kriisi ajal iseseisvalt toime tulla. Selleks peab meil kõigil kodus olemas olema vähemalt 7-päevane toidu- ja veevaru, samuti tuleks läbi mõelda ka alternatiivsed võimalused kodu soojas hoidmiseks ning kindlasti on igal kriisiks valmis inimesel olemas ka patareidega raadio," märkis ta.

Elektrita töötav raadio on tähtis abimees, et elektrikatkestuse ajal olla kursis kõige viimaste oluliste uudistega. "Näiteks kui kogu Eesti on ilma elektrita, on vähemalt esimesed 72 tundi eetris nii Vikerraadio, kui Raadio 4," märkis Alev.

Euronicsi statistika järgi jäi elektroonikatootja Panasonicu raadio mullu müüginumbrite poolest kaasaaegsematele peokõlaritele alla vaid jaanipäeva eelsel perioodil. Kui varem tundis selliste patareitoitel raadiote vastu huvi pigem vanem põlvkond, siis nüüd on ostjate seas järjest enam ka nooremaid inimesi.

Müügiedetabelite tippu jõudsid Euronicsi kauplustes müüdavatest toodetest ka juhtmevabad kõrvaklapid, veekeetja, mängukonsool, kuumaõhufritüür, piimavahustaja ja kohviveski, hübriidraseerija, soola- ja pipraveski ning nina-, kõrva- ja kulmukarvade piirel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255