19.10.2023 Neljapäev

Sotsiaalkindlustusameti iseteeninduses saab nõustamisaegu broneerida

Sotsiaalkindlustusameti ja Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) koostöös valminud broneerimissüsteemis saab panna kinni aegu mitme olulise teenuse kasutamiseks.  

Olenevalt teenuse eripärast saab kohtuda kas füüsiliselt või video vahendusel, ent vestelda võib ka telefonitsi.
Olenevalt teenuse eripärast saab kohtuda kas füüsiliselt või video vahendusel, ent vestelda võib ka telefonitsi. Foto: pixabay

Sotsiaalkindlustusameti e-teeninduse juhi Mona Sõukandi sõnul saab nüüdsest mugavalt ette planeerida erinevaid kohtumisi. „Broneerida saab aegu lasteabi (sh viipekeeles), lastemaja ja perelepituse nõustamistele ning lapsendaja- ja hooldusperede esmavestlustele. Kui varasemalt tuli ajad e-kirja või telefoni teel kokku leppida, mis oli aeganõudev, siis uus broneerimissüsteem muudab selle protsessi inimese jaoks lihtsamaks ning mugavamaks.“

Olenevalt teenuse eripärast saab kohtuda kas füüsiliselt või video vahendusel, ent vestelda võib ka telefonitsi.

Iseteeninduses saab nüüdsest broneerida aegu ka sotsiaalkindlustusameti klienditeenindajate juurde, et saada nõu pensioni, peretoetuste või puude taotlemise kohta. Samuti aitab klienditeenindaja taotlusi täita.  

Endiselt saab klienditeenindusse koha peale tulla ka eelnevalt aega broneerimata, kuid siis tuleb arvestada võimaliku ooteajaga. 

Selle aasta jooksul on sotsiaalkindlustusameti iseteeninduskeskkonda külastatud juba üle miljoni korra. 

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255