Varem ettevõtetesse 3000 eurose investeeringu teinud ning konsultatsiooni andnud kiirendikontseptsioonist mindi Buildit Creative OÜ tegevjuhi Aleksander Tõnissoni sõnul edasi müügiarenduse suunas, kuna investeering ei andnud tihtipeale soovitud tulemust."Oleme tähele pannud, et marketingiga saadakse veel enam-vähem hakkama. Aga müügi pool on nõrk ja mitte ainult loomeettevõtetes, vaid enamikus alustatavates ettevõtetes," ütles Tõnisson BNS-ile.
Tema sõnul annab uus programm alustavatele ettevõtetele kogumuse, kuidas struktuurselt ja süstemaatiliselt üles leida ja tekitada müügikanalid, mis antud juhul on edasimüüjad ja veebikaubamajad, mis oleks valmis võtma tootangu ja seda oma kuludega turustama.
"Meie nägemus on see, et parem on arendada alustavate ettevõtete müügivõimekust, mitte anda neile 3000 eurot ja loota, et see raha läheb õigesse kohta," ütles Tõnisson. "Enamasti puudujäägid ei jää selle taha, et ei suudeta 3000 eurot leida, vaid selle taha, kuidas seda raha kulutatakse. Tihti läheb summa tootearengusse ilma, et mõeldakse müügi peale," lisas ta.
Varasemalt toimus Tõnissoni sõnul programmidega liitumine kaks korda aastas, kuid seekord toimub programm kahe aasta jooksul ning ruumi liitumiseks on rohkem kui kahekümne ettevõtte jaoks.
Ettevõtete koolitusprogrammi algus on tema sõnul planeeritud augusti algusesse. "Erinevalt eelmistest aastatest ei tee me seda programmi lennupõhiselt. Kui tuleb esimene ettevõte, kes tingimustele vastab ja omab soovi eksporti ja müügitegevust arendada, siis ta võib liituda suvalisel hetkel," sõnas Tõnisson.