08.08.2022 Esmaspäev

5 kuldreeglit parima klienditeeninduse saavutamiseks

Värskelt Eesti parima teenindusega kindlustusettevõtteks nimetatud ERGO kindlustus toob välja 5 olulist sammu süsteemi loomisel, mis viib klienditeeninduse järgmise tasemeni.

Heaks klienditeeninduseks on tarvilik korralik süsteem.
Heaks klienditeeninduseks on tarvilik korralik süsteem. Foto: pixabay

1. Uutele töötajatele süstemaatilise koolitusplaani loomine

Igat uut müügitöötajat ootab ERGOs tööle asudes koolitusplaan ja isiklik treener. “Esmalt on koolitus iga toote kohta, millele järgneb müügiprotsessi koolitus ehk juhised kuidas kliendile tootest rääkida. Kui see on selge, siis osalevad uued töötajad erinevates töötubades, kus kuulatakse ja analüüsitakse kõnesid,“ selgitas ERGO kontaktkeskuse juht Maarika All.

Kõnede kuulamine ja analüüsimine on oluline ja praktiline töövahend, peale mida saavad...


Juurdepääs käesolevale materjalile on finants- ja õigusajakirja RUP tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255