Eesti Post hangib kolmeks aastaks renditööjõudu
Renditööjõudu ja lühiajalist tööjõudu kasutab Omniva enim ärioperatsioonide valdkonna esmatasandi ametikohtadel, millel väljaõppe periood on väga lühike, näiteks logistikakeskuses ja Tallinna kullerpunkti ettehelistajad, selgub hanketeatest.
Renditöösuhtes sõlmib rendiagentuur töötajaga töölepingu, mille alusel saadetakse renditöötaja tegema ajutiselt tööd Omniva juurde viimase juhtimisel ja järelevalve all. Rendiagentuur tagab töötajate sobivuse ametikohale ja garanteerib kokkulepitud perioodiks tööjõu leidmise.
Teise hangitava teenuse, lühiajalise tööjõu platvormi kasutusõiguse ostmise puhul saab Omniva kuulutada välja lühiajalise tööjõu vajaduse ning valida pakkumisest huvitatud kandidaatide seast sobivad inimesed töö teostamiseks. Platvormi pakkujal peab olema demonstreeritav andmebaas lühiajalisest tööst huvitatud kandidaatidest, mis viitab võimekusele pakutavad töötajad plaatvormi vahendusel leida.
Lepingus märgitud ühikumaksumust on võimalik tarbijahinnaindeksi põhiselt üks kord aastas korrigeerida, kuid mitte varem kui kahe aasta möödumisel raamlepingu sõlmimisest.
Pakkumuse esitamise kuupäev on 19. septembril ning pakkumusi võib esitada nii tööjõurendi teenuse osale kui ka lühiajalise tööjõu platvormi kasutusõiguse osale. Vastavaks tunnistatud pakkujate hulgast kuulutatakse mõlemas hanke osas edukaks eelduslikult kuni kolm pakkujat, kellega sõlmitakse raamleping.
Omniva kaubamärgi all tegutsev AS Eesti Post on rahvusvaheline kontsern, mis pakub posti-, logistika- ja infologistikateenuseid. Kontserni emaettevõte AS Eesti Post osutab posti-, logistika- ja infologistika- ning e-arvete käitlemise teenust. SIA Omniva ja UAB Omniva LT osutavad pakiautomaadi- ja kullerteenust Läti ja Leedu turul. AS Maksekeskus pakub makselahendusi e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele Baltikumis. Post11 pakub e-kaupmeestele rahvusvahelisi logistilisi terviklahendusi kaupade kättetoimetamiseks üle kogu maailma.