21.11.2022 Esmaspäev

Uuring: jõulukinkide soetamiseks säästab raha 43 protsenti inimestest

Kristiine ja Rocca al Mare keskuste poolt läbi viidud tarbijauuringust selgus, et 43 protsenti inimestest säästab sel aastal spetsiaalselt raha jõulukinkide soetamiseks.

43 protsenti inimestest säästab sel aastal spetsiaalselt raha jõulukinkide soetamiseks.
43 protsenti inimestest säästab sel aastal spetsiaalselt raha jõulukinkide soetamiseks. Foto: pixabay

"Selle aasta jõulud võivad kahtlemata tulla paljude jaoks keerulisemad kui varem, võttes arvesse energiakriisi ja üleüldist majandusolukorda," nentis Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos pressiteates.

Ta sõnas, et tarbijauuring kinnitas, et jõulud eestlaste jaoks siiski pidamata ei jää ning Eesti elanikud peavad oluliseks kingituste tegemise traditsiooni ja jõulude tähistamist, isegi kui selle aasta ostud mõeldakse varasemast rohkem läbi.

Jõulukaupu – näiteks kingid, toit või dekoratsioonid – eelistab 83 protsenti vastanutest soetada kaubanduskeskustest. E-poodidest ostab kinke 56 protsenti, toidukauplustest 49 protsenti ning kolmandik vastajatest ostleb ka jõululaatadel ja -turgudel.

Maaroosi sõnul tuli uuringust välja, et kolmandik vastajatest plaanib sel aastal jõuludel kokku hoida elamustelt ehk jõulukontsertidelt, -etendustelt, ja -sündmustelt. Seetõttu on kaubanduskeskustel tema hinnangul roll olla ka kogukonna keskusteks, kus saab hooajalist meeleolu nautida.

Kristiine ja Rocca al Mare keskuste poolt läbi viidud tarbijauuringu eesmärk oli välja selgitada tarbijate harjumused ja ootused jõulukaupade ja -kinkide soetamisel. Veebiküsitlus viidi läbi perioodil 24. oktoobrist kuni 6. novembrini, uuringus osales 3350 Eesti elanikku.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255