Need numbrid näitavad selgelt seda, et kogu e-kaubanduse turul on võime kasvada lausa kordades, sest kui ka ülejäänud Eesti inimesed hakkaks sama aktiivselt e-ostlema, siis tõuseksid saadetiste arvud väga kiiresti," sõnas DPD Baltikumi äriarenduse juht Margot Heinsalu. "Arvestades, et Euroopas keskmiselt teevad sellised aktiivsed ostlejad aastas 40 ostu ja Suurbritannias isegi 48 ning Eestis on see number 30 peal ehk Euroopa kõige madalam, siis võiks Eesti e-kaubanduse turgu ees oodata veel kõige suurem kasv," lausus Heinsalu. "Kindlasti on need aktiivsed ostlejad e-kaubanduse sektorile ka väga oluliseks sihtgrupiks, kelle soovide ja harjumustega tuleb arvestada nii kauplejatel kui ka logistikaettevõtetel."
Eesti aktiivsetel internetipoodide klientidel moodustavad netiostud hinnanguliselt 12,1 protsenti kõikidest tehtud ostudest. Euroopas on sama number 13,5 protsenti.