Kui klient ei ole näiteks nõus Elioni ühe või kahe euro suuruse hinnatõusuga, siis sellest teatamine on alus kliendilepingu katkestamiseks, ütles tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Paul BNS-ile.
Kui tarbija otsustab lepingu üles öelda seoses selle muutmisega sideettevõtja poolt, ei ole sideettevõtjal õigust nõuda temalt leppetrahvi. Juhul kui sideettevõtja esitab siiski tarbijale leppetrahvi tasumise nõude, tuleb tarbijal esitada ettevõtjale kirjalik kaebus. Kui tarbija 15 päeva jooksul ettevõtjalt kaebusele vastust ei saa või pole saadud vastusega rahul, siis on tal õigus esitada kaebus tarbijakaitseametile, ameti kaudu tarbijakaebuste komisjonile või kohtule, teatas tarbijakaitseamet.
Alates 1. augustist tõstab Elion 90 000 erakliendi internetiteenuste kuutasusid 1-2 euro võrra, teatas sideettevõte esmaspäeval.