Uuringust selgus, et kandideerimise käigus on saanud tööandjalt tagasisidet vaid 49 protsenti vastanutest, ehkki seda peab väga oluliseks 76 protsenti ning lisaks pigem oluliseks veel 21 protsenti. Kui kandidaat ei ole osutunud valituks, ootab ta värbajalt sisulist põhjendatud infot. Tähtsaks peetakse ka jooksvat tagasisidet pöördumiste kättesaamise ning värbamisprotsessi eeldatava protsessi ja ajakava osas.
Pettunud inimesed, kes ei olnud tagasisidet saanud, loobusid omal sõnul edaspidi selle tööandja pakutavatele töökohtadele kandideerimast 53 protsendil juhtudel, jagasid oma halba kogemust ka sõprade-tuttavatega 44 protsendil juhtudel ning kaotasid ettevõtte suhtes usalduse 39 protsendil juhtudel.
„Olles panustanud kandideerides oma aega ja energiat, peavad tööotsijad tagasiside saamist elementaarseks. Tagasiside puudumine muutis lausa 91 protsenti vastanute arvamust tööandjast. Kahjuks ei ole selle arvamuse muutus positiivne ettevõtetele, vaid isegi kahjutoov,“ rääkis CV-Online'i turundusjuht Karla Oder. „Näeme, et kui ettevõte soovib hoida oma head mainet ning olla atraktiivne tööandja, on tagasisidestamine hädavajalik.“