28.03.2016 Esmaspäev

Tarbijakaitseamet soovitab hoiduda HeaHind Marketist ostmisest

Tarbijakaitseametisse on viimastel päevadel pöördunud palju tarbijaid, kellel on tekkinud probleeme HeaHind Market OÜ-ga kauplemisel.

Tarbijakaitseamet küsib kauplejalt selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta
Tarbijakaitseamet küsib kauplejalt selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta Foto: rup.ee

Tarbijad pole ettevõtte teenusega rahul, sest kaupleja ei pea kinni lubatud tarnetähtaegadest, jätab kauba tarnimata ning viivitab ostusummade tagastamisega, teatas amet.

Tarbijakaitseamet kohustas esmaspäeval HeaHind Marketit andma selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta ja tegema ettepanekuid olukorra lahendamiseks.

Seni kuni amet on välja selgitanud täpsemad asjaolud, soovitatakse tarbijatel www.heahind.ee veebilehe vahendusel tehingutest hoiduda. Täiendava info saamisel tarbijaid teavitatakse.

Tarbijakaitseamet juhib veel inimeste tähelepanu sellele, et HeaHind Market OÜ kasutab klienditeeninduseks muu hulgas lühinumbrit 1707, mille tariif on tavalisest kõrgem. Kuivõrd tasu arvestus algab juba kõne ooteajal ja tarbijate pöördumistest ilmneb, et kaupleja ei pruugi telefonile vastata, siis soovitab amet inimestel pöörduda HeaHind Market OÜ poole e-posti teel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255