Tarbijad pole ettevõtte teenusega rahul, sest kaupleja ei pea kinni lubatud tarnetähtaegadest, jätab kauba tarnimata ning viivitab ostusummade tagastamisega, teatas amet.
Tarbijakaitseamet kohustas esmaspäeval HeaHind Marketit andma selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta ja tegema ettepanekuid olukorra lahendamiseks.
Seni kuni amet on välja selgitanud täpsemad asjaolud, soovitatakse tarbijatel www.heahind.ee veebilehe vahendusel tehingutest hoiduda. Täiendava info saamisel tarbijaid teavitatakse.
Tarbijakaitseamet juhib veel inimeste tähelepanu sellele, et HeaHind Market OÜ kasutab klienditeeninduseks muu hulgas lühinumbrit 1707, mille tariif on tavalisest kõrgem. Kuivõrd tasu arvestus algab juba kõne ooteajal ja tarbijate pöördumistest ilmneb, et kaupleja ei pruugi telefonile vastata, siis soovitab amet inimestel pöörduda HeaHind Market OÜ poole e-posti teel.