Mullu tehti tarbijakaitseametile 23 600 kõnet ning kirjalikke küsimusi laekus 7282 ehk keskmiselt üle 600 kuus, selgub tarbijakaitseameti statistikast.
Nii kirjalikult kui ka telefoni teel esitatud küsimused puudutasid kõige rohkem info- ja sidetehnoloogia tooteid, riietust ja jalatseid ning sisustust. Peamiselt oli mure lepingutega, näiteks vajas tarbija selgitusi lepingutingimuste osas, tingimused olid seadusega vastuolus või üks pool ei näidanud oma kohustusi jms.
2015. aastal esitati kokku 2058 kaebust, millest tarbijavaidluste komisjoni suunati 512. Kõige rohkem kaebusi oli seotud telefonide ja arvutitega, riietuse ja jalatsitega ning sisustusega. Põhiliselt tekitasid probleeme kaupade ja teenuste kvaliteet, kaupade kättetoimetamine ja teenuse osutamine ning lepingud ja müük.
Komisjon lahendas mullu kokku 538 kaebust. Tarbijatele tagasivõidetud summa oli 2015. aastal ligi 195 000 eurot. Tarbijate kasuks tehtud komisjoni otsuste osakaal on 63%. Kokkuleppel lahenes 26% kaebustest.
Komisjoni otsuseid ei täitnud 21 ettevõtet ehk 3,7% kõikidest otsustest, mis on viimase 11 aasta madalaim näitaja. Need ettevõtted lisati musta nimekirja, vahendas BNS.