Balti riikides läbi viidud uuringu „Generation Lifestyles“ tulemuste kohaselt on oma palgaga rahul 53% eestlastest.
Eesti elanikud on ka teiste tööd puudutavate teemade osas lätlastest ja leedulastest enam oma olukorraga rahul.
84% eestlastest on täielikult või osaliselt rahul oma töökollektiivi ja töövaldkonnaga. Töökeskkonnaga on rahul 74% ning töö- ja eraelu tasakaaluga 65% eestlastest.
Lätlaste arvamused on eestlaste omadele küllaltki sarnased – 83% on täielikult või osaliselt rahul oma töövaldkonna ja töökaaslastega, 72% töökeskkonnaga, 62% töö ja eraelu tasakaaluga ning 53% palgaga. Pisut madalam on rahulolu leedukate seas – 75% on rahul töövaldkonnaga, 71% töökaaslastega, 63% töökeskkonnaga, 46% palgaga ning 51% töö ja eraelu tasakaaluga.
Ligi kolmandik Balti riikide elanikest plaanib töökohta vahetada lähima kahe aasta jooksul – Eestis on see näitaja 30%, Leedus 29% ja Lätis 27%.
Mõeldes oma unistuste töökoha peale, on kõige populaarsemad valdkonnad eestlaste seas haridus- ja koolitus (10%), turundus ja müük (9%) ning IT (7%). Leedulaste kolme eelistatuma töökoha hulka mahub lisaks haridusele ja koolitusele (10%) ning IT-le (8%) veel ka tootmisega seonduvad töökohad (7%). Lätis on aga kõige populaarsem unistuste töökoht ärijuhtimine ja administratiivtöö (9%).
Rahvusvaheline uuringufirma Nielsen viis 23. veebruarist 13. märtsini 2015 läbi uuringu „Generational Attitude“, mille eesmärk oli välja selgitada tarbijate töötamis-, säästmis- ja söömisharjumused ning tulevikupüüdlused. Veebis küsitleti enam kui 30 000 tarbijat 60 Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna, Euroopa, Ladina-Ameerika, Lähis-Ida ja Aafrika ning Põhja-Ameerika riigis.
Valimi puhul lähtuti iga riigi internetikasutajate vanuselisest ja soolisest koosseisust ning see on kaalutud nii, et see esindaks internetti kasutavaid tarbijaid, teatas BNS. Uuringu vea ülemmäär on ±0,6 protsenti. Nielseni uuring põhineb ainult nende vastajate käitumisel, kellel on juurdepääs internetile. Internetikasutus on riigiti erinev.
Nielsen on ülemaailmne uuringufirma, mis teeb ülevaateid tarbijate käitumisest.