Nii mootorsõiduki osade kui muude transpordivahendite tootmine suurenes aastaga umbes kolm protsenti. Tootmismahtude kasvu taga on tootlikkuse suurenemine, kuna kvalifitseeritud tööjõu nappus ning tööjõukulude kasv sunnib keskenduma kallimatele toodetele.
Müügimaht kasvas tagasihoidlikumalt, seda eelkõige muude transpordivahendite ekspordi vähenemise tõttu. Ka pikaajaliste prognooside kohaselt on just kaupade väljavedu müügimahtude veduriks ning siseturu roll jääb pigem tagasihoidlikuks.
Peamistest eksportkaupadest oli languses turvavööde müük. Paremini läks meresõidulaevade ja mootorpaatide eksport, ka haagiseid müüdi välisturgudel mõnevõrra rohkem kui 2012. aastal.
Transpordivahendite tootmisega tegelevates ettevõtetes kasvas hõivatute arv aastaga umbes neli protsenti ning palk liikus Eesti keskmisega samas tempos. Tööjõukulud kasvasid muudest kuludest kiiremini. Võrreldes üle-eelmise aastaga suurenesid mullu ka ettevõtete investeeringud materiaalsesse põhivarasse.
2014. aasta algas mootorsõidukite, osade ja haagiste tootjatele veidi paremini kui eelmine aasta ning Euroopa autoturul on esimeste kuude näitajate põhjal oodata kasvu.